11 April 2009

IMEJ BARU

Salam.....
dah beberapa hari aku x update blog...terasa rindu gak nak mencoret blogku tapi masa n rutin keje ku menghalang niat.2-3 hari ni aku sibuk cikit kat tmpat keje,bila dh blik rmh...aku dah x larat tuk menghadap laptop...idea pun x mari...so,aku rehat n tido je....hehe...
semalam aku rasa rimas ngan rambutku yg panjang paras bahu,ikal mayang lagi tau...sejak kecil aku memang dibiasakan oleh nenek tuk berambut pendek...ala2 tomboy gitu...
dan....akhirnya,aku gunting gak rambutku...aku gunting sendiri tau...dekat 2hrs aku duk dalam bilik air.kalo u all nak tau,sejak aku duk merantau ni(5yrs duk semenanjung)hanya 2 kali aku g salon tuk gunting rambut,kalo cuci rambut aku memang rajin lak g salon...agaknye aku memang dh dkurniakan bakat n kelebihan tuk terror gunting rambut sendiri....hahaha...bukan riak tau,bangga je...boleh ke?buktinye,setakat ni member puji imej rambutku...n aku kenal sangt member aku & aku caye kat dorang...tapi dorang x tau aku gunting rambut sendiri...hanya kali ni aku terbuka hati tuk mengantoikan diri.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih!