13 Mei 2009

"SETIAP JUMAAT"

semalam,blik jer dari keje..aku kuar ngan member,g cuci mata kononnye,,maklum le...2-3 hari ni cikit tension n buzy kt tmpat keje. ...mula2 kitaorg g mamam kat KFC,waktu mamam tu x pandang kiri n kanan tau...lapar giler coz sejak pagi x sempat nk mnjamah ape2 pun(org kate time mamam ni mertua lalu belakang kite pun..kite xkan perasan nyer....hahaha...nk perasan pe nyer kalo lalu belakang,lalu depan lain citer ler...)2.30pm bru nk breakfaz n lunch....
k ,nk dijadikan citer..pas mamam aku n emma window shopping jap...kedai kasut,baju,beg n buku...habis kitaorang terokai...hampeh,xde beli pe pun....hehehe..name dah window shopping.tapi,tang satu ni aku xleh tahan godaan...kalo dah masuk kat kedai ni confirm x kuar ngan tangan kosong nye.....aku kan minat membaca n hantu novel....so,aku beli ler sebuah novel karya terbaru nukilan Norhayati Berahim...."SETIAP JUMAAT".mula2,aku siap peluk 3 buah nvel..konon nk beli arr..p bile teringat bugdet aku bulan ni yg x stabil....dengan reaksi muka sedih n berat hati aku letak balik 2 nvel tu.....n dgn niat aku akan dapatkan nvel2 tersebut......sabar alya..sabar...
perasan ni dah excited sangat nk bc nvel baru...so,coretan berakhir sampai di sini dulu.......chowww...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih!