21 Mac 2010

JALAN2......

13/03/10....gi kenduri kawin kat muar,hmmm... sumpah aku
x kenal pengantin tu..."best fren" nye cerita, aku pun akhirnye
mejejak kaki ke muar.sebenarnye mak pengantin ni ngan mak
best fren aku kawan baik masa sekolah dulu, frenship 4evr...
aku lak kebetulan cuti hari tu,so bila dorang ajak blik kmpg
n g kenduri tu,aku laju jer setuju nk join.....
permandangan halaman chalet bersebelahan ngan rumah pengantin
bergambar kenangan ngan sepupu makcik(mak best fren aku)...best,dorang ni semuanya peramah...aku x segan walau pertama kali berjumpa.....

selepas menjamu nasi minyak org kawin,aku sempat post kat depan pejabat Man Chalet tu......cantik n tenang tempat ni,yang penting lokasi berdekatan ngan pantai....
di tengah halaman Man Chalet.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih!