23 Disember 2010

Masa Depan......

(gambar xde kene mengene ngan entri.....)
duk termenung,aku terfikir konflik yang merunsingkan fikiran...menjaga perasaan orang lain @ kepentingan diri sendiri?akhirnye aku wat keputusan,yang penting kebahagiaan masa depan aku sendiri...!!sampai bila aku perlu menjaga hati orang lain dan menjadikan aku lilin yang terbakar?siapa pula yang sudi menjadi lilin tatkala aku kegelapan?hmmmm....aku perlu kuat,aku perlu nekad...dan setelah aku fikirkan masak2,aku perlu mengapai sinar utk diriku sendiri..aku mesti berani walau bersendirian...Peduli apa kata orang,yang penting kebahagiaan aku sendiri.Bukan kerana tamak,tetapi setidak-tidaknya aku perlukan sedikit sinar untuk diriku sendiri yang selama ini terumbang-ambing dalam kecewa.....




(org lain xkan faham ape yg kita rasa...walau senyum n tawa terukir di wajah,org lain masih x mampu menyelam keperitan yg terpalit di dasar hati....nyilu n pedihnya,hanya aku dan Dia yang tahu!)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih!