17 Januari 2012

kutemui sinarmu......

hati tercuit kenangan lalu,sewaktu aku mula2 mengenal n mempelajari tentang agama yang aku anuti sekarang........sukar tuk digambarkan dgn kata2 perasaan ku ketika itu.....syukur,aku menemui sinar dalam hidupku....alhamdulillah,imanku masih teguh walau bnyk rintangan n dugaan yang kuhadapi sepanjang 6 tahun ini!


(06/01/05...hijrahku bermula!kala jiwaku lara,imanku terasa goyah...artikel dalam majalah 'nur islam' ni aku kubaca berulang kali....kata2 semangat,cinta n sayang yg diluahkan di dalam nya mnyedarkan n menguatkan kembali semangat tuk aku teruskan khidupan wlu kadang2 terasa kesunyian mgoda iman)

2 ulasan:

  1. insyaALLAH..pasti boleh alya..yang penting..sentiasa selalu kite dekat dan bersma-sama ALLAH.walau apapun keadaan kite..janji ALLAH itu pasti alya..

    BalasPadam
    Balasan
    1. salam kak linda....thnks,kata2 semangat yg akan alya semat d hati..kite x prnh bersua tapi tersa dekat n mcm dh kenal lame..semoga silahturahim yg trjalin akn trsulam indah n ikhlas smpai bila2..amin!

      Padam

Terima Kasih!