21 Mac 2009

HARI TERAKHIR.......

nazirul hakimi....anak buahku yang comel
salam hujung minggu...dah beberapa hari aku tak menjenguk blog...buzy melayan karenah anak buah yang berkunjung ke rumah,seronok melayan kenakalan dan karenah comelnye......terdetik di hati,bile le agaknye aku punye baby sendiri.......?????!!!hehe....
semalam nazirul & family dah balik ke subang...tinggallah aku kesunyian di rmh....rasa x nak balik rumah,nak duk kat tmpat keje je...boleh ke?hehe....hari ni merupakan hari terakhir aku
bekerja(klinik swasta)...sewaktu melangkah keluar dari klinik petang tadi,terasa titik2 hangat mengalir di pipi.....sedih meninggalkan tempat aku mencari selama ni,sedih menolak rayuan bos supaya aku x berhenti,sedih meninggalkan kakak2 yang baik hati(thnks vry muz tuk kak zue&ak nora)......sedih...sedih....perasaan yang pasti nye hanya sementara bertakhta di hati....2-3 ni aku mengambil kesempatan tuk berehat sepuas-puasnye sebelum memulakan tugas di tempat keje yang baru(hospital swasta)..24/03/09 adalah hari pertama ku bekerja di sana...aku risau,takut & gementar bila membayangkan suasana,rakan & tugas baru...huhh..dugaan...aku seorang yang pemalu,so aku risau gak....bagaimane nk menghadapi rakan2 baru..dah le aku jenis yang berat mulut...p aku x lokek dengan senyuman tau....kalo kat tmpat keje lame,aku x terasa sngat coz hanya bergaul dgn staf yang x ramai...x leh jd,aku kene buang perasaan yang x kene pade tmpatnye ni.....think positif le alya!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih!