23 Julai 2009

Aku dah sampai "my hometown"

Syukur.......semalam,4.25pm aku dah selamat menjejak kaki di bandar limbang....terasa hilang penat setelah melalui perjalanan dgn "MAS",bertolak dr KLIA 10.05am then trasit di kuching 11.40am...and teruskan perjalanan ke miri....sementara menunggu flight ke limbang,aku sempat cuci mata di airport miri,kononnye nak survey ole2 tuk di bawa blik nanti.....yang bestnye lak,rancangan ku tuk wat suprise kat my mom berjaya...aku punye ler hppy melihat riak muka terkejut mom yg terperanjat tngok aku berada di rmh...(aku lak yg terlebih hppy...hehehe..)swktu aku smpai di rmh,mom kluar membeli brg....fuhhh...dlm happy pun aku terpksa mndengar bebelan mom coz x bgtau tentang kepulanganku.....sabar jer ler..yg penting aku seronok...hahaha...
sok aku plan nk jenguk kmpg mendiang nenek lak....melepaskan rindu & mengimbau kenangan waktu kecik2 dulu.....huhh..tiba2 lak terasa sayu & air mata dh menitis di pipi.....


#saat ini aku sangat merindui seseorg walaupun aku pasti dia xkan beperasaan seperti ku......badan terasa letih,mata dh bg isyarat tuk gi beradu,so....sampai di sini dulu coretan tuk hari ni.....gd night!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih!